
Työpaikka löytyi rekrykoulutuksesta
Pirjo Autiolla oli ollut uusi työpaikka etsinnässä jo vuoden alusta ja kesään 2021 mennessä hän oli ehtinyt lähettää jo aikamoisen määrän työhakemuksia. Motivaatio työn hakemiseen
Etsitkö käytännön vinkkejä myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen tai yrityksesi kansainvälistämiseen? Pro Growthin asiantuntijat jakavat ajankohtaisia neuvoja, joiden avulla voit kehittää liiketoimintaasi ja saavuttaa kasvutavoitteesi. Lue myös asiakkaidemme inspiroivia kasvutarinoita ja palvelukokemuksia, jotka tarjoavat arvokasta oppia ja uusia näkökulmia oman yrityksesi kehittämiseen.
Pirjo Autiolla oli ollut uusi työpaikka etsinnässä jo vuoden alusta ja kesään 2021 mennessä hän oli ehtinyt lähettää jo aikamoisen määrän työhakemuksia. Motivaatio työn hakemiseen
Jokaisessa vetämässäni myyntikoulutuksessa puhutaan siitä, että jos aikoo menestyä, myyntiä ja markkinointia ei vaan voi hoitaa omissa siiloissaan. Nykyään myyjän pitää olla markkinoija ja markkinoijan
Otsikon lausahdusta käytetään usein sarkastisesti, kun tarkoitetaan jotakin ärsyttävää rutiinia tai oikeasti vastenmielistä hommaa, joka on vaan hoidettava pois alta. Siksipä onkin ihanaa, kun kohdalle
Urbaanilegendan mukaan myyntitaidot ovat synnynnäisiä – niitä joko on tai ei ole. Persoonallisuuden piirteet toki vaikuttavat siihen, kuka on hyvä myyjä, mutta kyllä myyntitaitoja voi
Me Pro Growthilla uskomme, että myynnin voi aina tuplata. Se vaatii kuitenkin runsaasti systematiikkaa ja suunnitelmallisuutta sekä reippaasti raakaa työtä. Tärkeintä on tehdä toteuttamiskelpoinen kasvusuunnitelma ja
Pro Growth Consulting on jo vuosia tehnyt yhteistyötä Ohjelmisto- ja e-business ry:n kanssa, kun sen jäsenyrityksiä on koulutettu kasvamaan ja kansainvälistymään. Vuonna 2019 samat opit
Suomalaisyritykset voivat saada rahoitusta kansainvälistymiseen Business Finlandilta, jolla on rahoitusinstrumentteja monenlaiseen tarpeeseen – osa avustuksia, osa lainaa. Oleellista avustuksen tai lainan saamisen kannalta on se, että yrityksellä on skaalautuva tuote
Pro Growth on toteuttanut useita kertoja valtakunnallisen tutkimuksen myynnin esteet ICT-alalla yhteistyössä Ohjelmistoyrittäjien ja TIVIAn kanssa. Kyselyyn vastaavat ICT-yritysten toimitus- ja myyntijohtajat. Kun tarkastellaan alle
Me pk-yrittäjät tiedämme hyvin, että rekrytointi on aina iso päätös ja iso riski – monesti jopa niin iso, että se jätetään kokonaan tekemättä ja venytetään
Lojer on 180 henkeä työllistävä, Pohjoismaiden johtava sairaalakalusteita valmistava yritys. Healthtech From Finland -koulutusohjelmaan (nykyinen Terveys- ja Hyvinvointiratkaisujen myyntikoulutus) osallistui Lojerilta neljän hengen tiimi, ja
Yritykselläsi on ehkä loistava palvelu tai tuote, mutta silti se ei kasva etkä saavuta tavoitteitasi. Tutkimustemme mukaan pullonkaula on useimmiten myynti: myyntialoitteita ei tehdä tarpeeksi,
Asiakkuuksien johtaminen, tai käytännössä johtamisen puute, nousee suurimmissa yrityksissä yhdeksi keskeiseksi myynnin esteeksi. Miksi asiakkuus on yhä vieläkin liian vähällä huomiolla, kun liiketoiminnan kehittämistä mietitään? ”Nykyisiä