Haluatko oppia konkreettisia myyntitaitoja ja kehittyä markkinoinnissa? Kaipaatko ammattilaisen apua yrityksesi kasvutavoitteisiin pääsemiseksi? Haluaisitko rakentaa ympärillesi asiantuntevan verkoston terveys- ja hyvinvointialan toimijoista? Tule mukaan myynnin ja markkinoinnin koulutukseen, joka on räätälöity juuri terveys- ja hyvinvointiratkaisuja tarjoavien yritysten tarpeisiin!

Terveysteknologia ry ja Pro Growth Consulting Oy ovat toteuttaneet aikaisemmin yhteistyössä kolme kertaa koulutusohjelman, joissa mukana on ollut yhteensä kolmisenkymmentä kasvuhaluista yritystä. Tämän johdosta olemme kehittäneet aiempaa laajemman koulutusohjelman.
Uusi Terveys- ja Hyvinvointiratkaisujen myyntikoulutus käynnistyy marraskuussa 2022. Ohjelman aikana kehität taitojasi myynnissä ja markkinoinnissa, jonka jälkeen sinulla on edellytykset lähteä tavoittelemaan kasvua niin kotimaassa kuin kansainvälisillä markkinoilla.
Lue vastuukouluttaja Erkki Tuomen kirjoitus koulutuksen kehitystarinasta täältä.
Parasta koulutuksessa
- Ohjelmassa esitellään terveys- ja hyvinvointiratkaisujen myynnin ja markkinoinnin parhaita käytäntöjä.
- Ohjelma sisältää ratkaisumyynnin, digimyynnin ja kanavamyynnin parhaat käytännöt.
- Ohjelman tavoitteena on auttaa terveys- ja hyvinvointiratkaisuja tarjoavia yrityksiä kasvamaan ja mahdollisesti kansainvälistymään.
- Pääset verkostoitumaan alan osaajien (osallistujat, kouluttajat ja vieraspuhujat) kanssa.
- Saat kuulla Lessons Learnt -puheenvuoroja alan asiantuntijoilta ja menestyjiltä.
- Ohjelman aikana pääset tekemään yrityksesi tai vastuualueesi kasvusuunnitelman kasvukonsultin ohjaamana.
- Kun osallistut ohjelmaan, suunnittelet ja kehität samalla systemaattisesti omaa työtäsi teema kerrallaan.
Kenelle koulutus on tarkoitettu?
- Terveys- ja hyvinvointiratkaisuja tarjoavat yritykset, jotka tahtovat kasvattaa osaamistaan myynnissä, markkinoinnissa, kasvussa ja kansainvälistymisessä
- Terveys- ja hyvinvointiratkaisuja tarjoaville yrittäjille ja yrityksille
- Terveys- ja teknologiaratkaisuja tarjoavien yritysten avainhenkilöille, jotka vastaavat mm. yritysten johdosta, kehitysjohdosta, myynnistä ja markkinoinnista sekä strategisesta liiketoiminnasta

Anna Spehar, Biomensio Oy
”Olen päässyt jo käyttämään käytännössä koulutuksessa oppimiani, myyntiprosessiin liittyviä taitoja. Eritysesti kaupan klousaamistaitojen läpikäymisestä oli minulle hyötyä. Koen, että koulutus toi myös systematiikkaa ja suunnitelmallisuutta meidän tekemiseen, ja siitä on paljon hyötyä.”

Joonas Siitonen, Forsante Oy (entinen Valuecode)
”Parasta koulutuksessa oli käytännönläheinen ote myyntiin ja markkinointiin, sekä kouluttajien vankka osaaminen terveysteknologia-alan myynnistä. Oli hienoa saada laajennettua verkostoaan ja päästä ihan suoraan kysymään toisilta neuvoa ja vinkkejä.”
Käytännön tietoa
- Ohjelma sisältää 12 koulutuspäivää eri aihealueita käsitellen. Koulutuspäivät sisältävät käytännönläheisiä harjoituksia ja ryhmätehtäviä sekä esimerkkejä. Koulutuspäivien ulkopuolella toteutetaan ennakkotehtäviä ja yrityskohtaisia jälkitehtäviä, joiden avulla pääset soveltamaan opittuja asioita käytännön liiketoimintaasi.
- Kouluttajina toimivat eri osa-alueiden erityisasiantuntijat Pro Growthin laajasta asiantuntijaverkostosta.
- Lisäksi kaksi yrityskohtaista workshoppia kullekin osallistujayritykselle.
- Koulutuksissa keskitytään yrityskohtaisten kasvun edellytysten identifiointiin ja kasvun ja kansainvälistymisen tukemiseen.
- Onnistuneita yritys-tapauksia tuodaan esille vieraspuhujien avulla.
- Toimialan sisäistä verkottumista tuetaan koulutuksen aikana yhteisillä kehittämistöillä ja oppimistehtävillä.

Koulutuksen hinta
Terveys- ja Hyvinvointiratkaisujen myyntikoulutus järjestetään yhteistyössä ELY-keskuksen kanssa, ja ELY tukee mukaan hyväksymiensä yritysten osallistumista 50 – 70 prosentin maksuosuudella yrityksen koosta riippuen.
Yrityksen koko | hinta / osallistuja |
2 – 49 työntekijää | 1 117,20 € + alv |
50 – 249 työntekijää | 1 489,60 € + alv |
yli 250 työntekijää | 1 862,00 € + alv |
Koulutuksesta vastaavat

Erkki Tuomi
Vastaava kouluttaja

Oula Hyle
Projektivastaava

Kaisu Sutinen
Markkinointi

Timo Aittoniemi
Myyntiprosessi

Peter Sandeen
Markkinointiviestintä

Jenni Kiho
Rahoitus

Jarno Wuorisalo
Sisältömarkkinointi ja hakukonenäkyvyys
Aikaisemmin mukana olleita yrityksiä
Lojer Oy, Planmed Oy, Optomed OYj, Biohit Oyj, Lääketietokeskus Oy, Serres Oy, Labquality Oy, Suunnittelu Särmä, Innokas Yhtymä Oy, Son Oy, Medigoo Oy, DRA Consulting Oy, Benete Oy, GettingBetter Oy, Abacus Diagnostica Oy, Fjuul Vision Oy, Askel Healthcare Oy, BioMensio Oy, Cerenion Oy , CSIT Finland Oy, End of Day Solutions, MDS Finland Oy, Oy Growth Curves Ab Ltd., Protacon Group Oy, RemoteA Ltd, Valuecode Oy, Dilaw Asianajotoimisto Oy, QMS Nordic Oy, Genevia Technologies Oy, Muittari & Co Oy, ESiOR Oy, PulseOn Oy, ArcDia International Oy
Kysyttävää? Ota yhteyttä!
Erkki Tuomi: erkki.tuomi@progrowth.fi, 050 67662
