Pro Growth Consulting Oy

RekryKoulutus 2021

Haaveiletko myynti- tai markkinointiurasta tulevaisuuden toimialalla? Tule mukaan ICT-alan rekrytoivaan tehokoulutukseen, joka alkaa lokakuun alussa ja jossa päivität myynti- ja markkinointiosaamisesi uudelle vuosikymmenelle! Rekrykoulutuksen tavoitteena on löytää sinulle työpaikka sinulle ICT-yrityksen myynti- tai markkinointitehtävissä.

Näin RekryKoulutus toimii

  • RekryKoulutus on työvoimaviranomaisten kehittämä koulutusmuoto, jossa työnantaja ja koulutuksen järjestäjä räätälöivät koulutuksen suoraan mukaan hakeutuneiden yritysten tarpeeseen.
  • RekryKoulutus on työelämälähtöistä, ja se sisältää sekä tietopuolista opetusta että ohjattua työssäoppimista.
  • RekryKoulutuksessa koulutuksen järjestäjä vastaa yritysten mukaan rekrytoinnista. Osallistujien haastatteluissa jokaiselle osallistujalle osoitetaan yritys, jossa hän suorittaa työssäoppimisjakson. Tavoitteena on, että ohjelman päätteeksi osallistuja työllistyy hänet mukaan valinneeseen yritykseen.
  • RekryKoulutukseen voivat hakea mukaan työttömät työnhakijat ja työttömyysuhan alla olevat henkilöt.

Pro Growthin RekryKoulutus

  • Pro Growth Consulting Oy:n ja Ohjelmisto- ja e-business ry:n RekryKoulutuksessa koulutetaan ammattilaisia ICT-alalle, jossa tulevaisuudennäkymät ovat hyvät.
  • Painopiste Pro Growthin RekryKoulutuksessa on myynnissä ja markkinoinnissa. Ohjelmamme kautta ICT-alan yritykset ovat palkanneet osaajia muun muassa näihin positioihin: myyntijohtaja, myyntipäällikkö, asiakkuuspäällikkö, ratkaisumyyjä, tekninen myyjä, projektipäällikkö, markkinointijohtaja, markkinointipäällikkö, Account Manager, Sales Manager ja Chief Growth Officer.
  • Pro Growthin valmentajilla on vuosikymmenten käytännön kokemus ICT-alan yritysten myynnin ja markkinoinnin johtamisesta ja he tietävät, minkälaisia taitoa tarvitset menestyäksesi uudella urallasi.
  • Koulutusohjelma on tiivis ja käytännönläheinen: kuukauden mittaisen opiskelujakson jälkeen pääset heti käyttämään oppimiasi asioita käytännössä.
  • Noin 2,5 kuukauden mittaisen työssäoppimisjakson aikana pääset tutustumaan sinut valinneeseen yritykseen, sen toimintatapoihin ja ihmisiin ja saat näyttää osaamisesi. Tuemme sinua tämän prosessin aikana, jotta varmistamme yhdessä työllistymisesi koulutusohjelman päätteeksi.
  • Koulutusohjelman ansiosta saat päivitettyä myynti- ja markkinointiosaamisesi vastaamaan 2020-luvun tarpeita. Sinulla on meidän tukemme myös sen jälkeen, kun olet työllistynyt.

Ohjelmassamme mukana olleita yrityksiä

ADA Drive, Apix Messaging, Applixure, Avoin Systems / Web-veistämö, Codemen, Communication Pro, Cuckoo Networks, DB Pro Oy, Deltagon Group, Deveo, EverTech, Finnish Net Solutions, FusionLayer, Genisys, Go Experience, Good Sign, Gordion-talousohjaus, Granite Partners, Heeros, Infobuild, Infoglove Services, Innotect, Integral, INTO Terveys, Intunex, Iwa Labs, JHD Productions, Justin Group, Kvaliteam, Kwork Innovaatiot, LAURA Rekrytointi, Loginets, Loomis Value Solutions, Loyalistic, M.A.D., Masters Brainwork, Mobiilimarkkinointi Routa, Molnix, Mtech Digital Solutions, MunJob, Mysteerio, Nerdynet, NOMO Technologies, NSF Telecom, Pilvi Cloud Company, Privaon, Procountor Oy, Promentor Solutions, Rajasoft, Rohea, S-Code, SCM Best, Service-Flow, Setera International, Sininen Meteoriitti, Skhole, Springvest, Sujuwa, Surveypal, Taimer, Talenom, TietoPiiri, Trafore, Unicom Consulting, Web-veistämö

RekryKoulutuksen aikataulu

  • Hakuaika päättyy 4.9.2020
  • Hakijoiden esikarsinta ja ensimmäiset haastattelut 7. – 20.9.
  • Lopulliset haastattelut 21. 9. – 2.10.2020
  • Lähiopiskelu 5. – 30.10.2020
  • Työssäoppiminen 2.11. 2020 – 28.1.2021 (joulutauko 23.12.2020 – 6.1.2021)
  • Ohjelman päättäjäiset 29.1.2021

RekryKoulutuksen sisältö

  • Ohjelman sisältö ja tavoitteet, B2B-myynti ja -markkinointi 2020-luvulla
  • Myynnin ja markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
  • Myynnin ja markkinoinnin digikeinot, markkinoinnin automaatio
  • Henkilökohtainen myyntikyvykkyys ja myyntikäyttäytyminen
  • Data Driven Sales
  • Liidien hyödyntäminen, kontaktointi ja tapaamisen sopiminen, hissipuheet
  • Edellisen jakson oppien vienti omaan yrityksen arkeen
  • Tarpeiden kartoitus, prospektiksi hyväksyminen ja tarjouksen tekeminen
  • Neuvottelut, kaupan klousaus ja lisämyynti
  • Hakukonenäkyvyys ja siihen vaikuttaminen
  • Social Selling ja osallistuvien yritysten kotisivujen läpikäynti
  • Kylmäsoitto- ja etämyyntipäivä

Ohjelmassa mukana olleiden kommentteja:

Koulutus oli hyvä ja sopi hyvin osaamiseeni ja uuteen työpaikkaan. Työpaikka sopi hyvin juuri minulle.

ProGrowth ansaitsee ison kiitoksen omistautumisesta ja kaikesta tuesta, jota olen saanut. Heidän vinkistä pääsin uuteen työhaastatteluun ensi viikolla. Uskon työllistyväni nopeasti.

ProGrowthin koulutus oli kaikkinensa erinomainen paketti myyntiin ja markkinointiin, jota voin hyödyntää tulevassa työssäni. Kouluttajat olivat erittäin ammattitaitoisia. Koulutus hoidettiin myös käytännön toteutuksen kannalta hyvin, vaikka Korona aiheutti muutoksia toteutukseen.

Lue lisää osallistujien kokemuksista blogistamme!